Contributie

Over het lidmaatschap: Twijfelt u nog? Kom dan kijken bij onze wedstrijden of doe een aantal proeftrainingen mee. De coördinator zal u graag helpen. Stuurt u hiervoor een e-mail: [email protected]

De contributie bedraagt met in gang van het seizoen 2021/2022  per jaar voor:

Walking Football    €    60,-
Senioren 19 jaar en ouder  €  213,00
Junioren 13 t/m 18 jaar  €  171,00
Pupillen* 7 t/m 12 jaar  €   156,00
Mini Kids 4 t/m 6 jaar       gratis
Niet spelend lid    €    99,00
Donateur vanaf  €    75,00

Vrijwillig lid                                                                                                                    €    30,00

Indien u niet door middel van automatische incasso wenst te betalen, wordt u verzocht uw contributie te storten op het rekeningnummer NL81SNSB0918934893 tnv de VV Steenwijk, dat ook op de nota vermeld staat, t.n.v. Contributie VV Steenwijk. Onze voorkeur gaat uit naar betaling via automatische incasso en is mogelijk met termijnen per maand, kwartaal, half jaar of per jaar en zal dan plaatsvinden omstreeks de 28e van de maand.

Wanneer u automatische incasso heeft afgegeven, krijgt u € 6,00 korting per jaar op de contributie. Bij een stornering (dit is het weigeren van de incasso door de bank vanwege te laag saldo, geen machtiging verstrekt, onjuist rekeningnummer of het intrekken van een betaling) vervalt de korting van € 6,00.   Als u niet door middel van automatische incasso wenst te betalen, wordt u verzocht uw contributie te storten op het rekeningnummer, dat op de nota vermeld staat, t.n.v. Contributie VV Steenwijk.

Rowi Kidsfonds
Aanvullend aan ondersteuning vanuit het 'Jeugdsportfonds' heeft onze club ook een eigen fonds om (jeugd)leden te ondersteunen. Namelijk het Rowi Kidsfonds. De middelen die in dit fonds zitten komen voort uit sponsoring door bedrijven, donaties van leden of gehouden acties. Meer info over het Rowi Kidsfons kun je vinden via deze link.

Voor vragen en/of opmerking met betrekking tot de contributie kunt u contact opnemen met de ledenadministratie doormiddel van de onderstaande invulvelden.