Laatste klaverjasavond op vrijdag 3 mei 2024

Gisteren, 1 mei 11:00  Vrijdag 3 mei organiseert de Supportersvereniging voor de laatste keer dit seizoen een klaverjasavond. De avond zal starten om 20:00 uur. Inschrijven start om 19:30 en deelname kost €4,-. Er zijn mooie bonnen te winnen van JL Catering. Iedereen is welkom!meer »

3x gelezen

vvSteenwijk Old Stars WF heeft nieuwe shirtsponsor

15 april 18:30  De kersverse kampioen van de regiocompetitie 2023-2024 heeft een nieuwe shirtsponsor. Dankzij Tom Holtzer van Van Campen & Dijkstra, Regiobank , spelen de Old Stars in prachtige Roodwitte shirts. De shirts zullen gebruikt worden tijdens de regiocompetitie en op diverse toernooien. Tom hartelijk dank!

57x gelezen

Jan Brassien Old Stars WF-toernooi op 24 mei

15 april 18:30  Op vrijdag 24 mei zal het Jan Brassien Old Stars WF-toernooi gehouden worden. Een mooie eerbetoon aan de vorig jaar overleden Old Star Jan Brassien. Maar liefst 16 teams zullen deelnemen. Het toernooi is mogelijk gemaakt door een subsidie van de Gemeente Steenwijkerland en een bijdrage van Steenwijkerland United.

42x gelezen

Zesde klaverjasavond op vrijdag 5 april 2024

28 maart 14:00  Vrijdag 5 april organiseert de Supportersvereniging voor de zesde keer dit seizoen een klaverjasavond. De avond zal starten om 20:00 uur. Inschrijven start om 19:30 en deelname kost €4,-. Er zijn mooie bonnen te winnen van JL Catering. Iedereen is welkom!meer »

37x gelezen