Sportpark VV steenwijk

Als enige amateurclub in de gemeente Steenwijkerland heeft VV Steenwijk de beschikking over een fraaie tribune, die plaats biedt aan ongeveer 300 toeschouwers. Met een goed uitzicht op het hoofdveld zijn de wedstrijden van het eerste elftal zeer goed te volgen. De tribune grenst aan de ruime kantine, de bestuurskamer en het wedstrijdsecretariaat, die boven in het clubgebouw gevestigd zijn.

VV Steenwijk bezit in totaal vier voetbalvelden, waarvan er twee op zaterdag en zondag gebruikt worden voor wedstrijden. De overige twee velden fungeren als trainingsveld of als wedstrijdveld voor de jongste jeugd. Onder in het clubgebouw bevinden zich acht kleedkamers.

De accommodatie van VV Steenwijk ligt midden in een sportrijk gebied, de Groene Long genaamd, met onder andere een hockey, atletiek- en korfbalvereniging naast de deur. Wie de auto of spelersbus voor het complex wil neerzetten, kan terecht op een van de vele parkeerplaatsen voor de ingang. Op het terrein van VV Steenwijk is voldoende mogelijkheid tot het stallen van fietsen.