veelgestelde vragen

Het lidmaatschap geldt voor het gehele seizoen: van 1 juli tot en met 30 juni van het volgende jaar. Afmelden kan het gehele jaar door, voor 1 juni van het nieuwe seizoen. Afmelding geef je schriftelijk door of per e-mail aan de ledenadministratie van je vereniging.
In principe is het lidmaatschap voor het gehele seizoen. Dit geldt ook voor de betaling van jouw contributie. Neem contact op met de ledenadministratie van je vereniging, zodat zij de einddatum van je lidmaatschap kunnen bepalen. Bij tussentijdse beëindiging van het lidmaatschap blijft de contributie voor het gehele seizoen verschuldigd.
Een gespreide betaling is zeker mogelijk voor leden van verenigingen. Stuur een e-mail naar de penningmeester. Wij nemen vervolgens contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Wijzigingen van adres- en/of bankgegevens kun jij doorgeven aan de ledenadministratie
Wanneer je niet de financiële mogelijkheden hebt om contributie te betalen om jouw kind te laten sporten, zijn er bij diverse instanties mogelijkheden om een bijdrage te ontvangen. Er zijn dus mogelijkheden om jouw kind zijn of haar favoriete sport te laten doen bij een vereniging! Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Stuur een e-mail naar de ledenadministratie. Zij nemen contact met jou op voor de voorwaarden.