Sponsormogelijkheden

Eigentijdse sponsoring langs de lijn

Graag willen we u interesseren voor sponsoring door middel van een eigentijdse en effectieve presentatie langs de lijn bij de oudste voetbalclub van Steenwijkerland. Opvallend én doeltreffend, waardoor u op succesvolle wijze de naamsbekendheid van uw product of bedrijf kunt optimaliseren.

Voetbalvereniging Steenwijk heeft een aansprekende aanpak ontwikkeld voor bordsponsoring. Wij maken gebruik van doeksponsoring in verschillende (grote) maten. Een succesvol alternatief voor de saaie en veelal onleesbare kleine borden, die we de afgelopen jaren langs de velden aantreffen. Deze oude vorm van “reclame maken” dateert uit een andere tijd. De boarding is handig om de bal tegen te houden, maar biedt de naar de juiste impact en uitstraling strevende sponsor weinig soelaas.

In ons sponsorinformatie boekje vindt u de verschillende opties qua reclamedoeken. Deze gaan van maat XXL tot maat S. Vooral onze 10 meter doeken langs het hoofdveld en de 5 x 3 meter doeken achter de doelen zijn zeer opvallend en gewilde opties voor sponsoren om hun bedrijf te promoten.

We hanteren 2 soorten doeken, Bisonyl of mesh-doek, afhankelijk waar deze geplaatst worden.

Wanneer u een keuze maakt uit één van de mogelijkheden, dan bieden we u daarnaast nog een aantal extra GRATIS promotiemogelijkheden ter completering van uw marketingstrategie.

Graag bespreken we met u deze (en andere) mogelijkheden, die op maat kunnen worden afgestemd op uw wensen

• Sponsor van de maand
  • Thema/of evenement promotie
  • Gratis Vouchers voor VVS bezoekers