Kledingplan vv Steenwijk

De VV Steenwijk streeft ernaar alle spelende leden te voorzien van:

• een wedstrijdtenue bestaande uit een shirt, een broekje en een paar kousen
  • een inschietshirt
  • een trainingspak
  • een presentatiepak
  • een kledingtas

De artikelen kunnen voorzien zijn van reclame-uitingen van onze sponsoren.

De artikelen worden in bruikleen uitgegeven en blijven eigendom van de VV Steenwijk.

De artikelen worden aan het begin van het seizoen verstrekt, waarbij de spelers of hun ouders/verzorgers een bruikleenovereenkomst moeten tekenen.

Aan het eind van het seizoen, of bij het tussentijds stoppen met voetballen bij de VV Steenwijk, moeten alle in bruikleen gegeven artikelen ingeleverd worden.

Bij vermissing of schade moet de aanschafprijs vergoed worden aan de VV Steenwijk, hetgeen gebeurt d.m.v. een machtiging tot incasso dan wel à contant.

De in bruikleen gegeven artikelen moeten gebruikt worden bij wedstrijden die onder auspiciën van de VV Steenwijk gespeeld worden en bij representatieve gelegenheden die door het bestuur zijn aangewezen.

Het is niet toegestaan de in bruikleen gegeven artikelen voor privé doeleinden te gebruiken.

Heb je vragen e-mail naar : [email protected]