Lid worden van de supportersvereniging

De supportersvereniging is een initiatief van een groep mensen binnen de voetbalvereniging Steenwijk. Na overleg is door het bestuur goedkeuring gegeven deze vereniging op te richten. De vereniging zal als een commissie onder verantwoording van het bestuur gaan vallen en zal per 21 augustus 2O12 van kracht gaan. Een mooitijdstip want op dit moment bestaat de vereniging precies 100 jaar.

De supportersvereniging stelt zich ten doel: "Het behartigen van de belangen van supporters van W Steenwijk en het organiseren van activiteiten voor leden van de supportersvereniging. Daarnaast het ondersteunen van W Steenwijk en het verbeteren van het contact tussen supporters en de club".

De contributie is € 19,12 per voetbalseizoen.

Behalve deelname aan activiteiten binnen de supportersvereniging ontvangt u een korting op aankoop van fan artikelen van de voetbalvereniging Steenwijk, ontvangt u 4 x per jaar via de mail een nieuwsbrief en wordt uw naam vermeld op een speciaalwandbord in de kantine.

Wij hopen op uw deelname waarvoor u onderstaand aanmeldformulier digitaal kunt invullen.

Aanmeldformulier Supportersvereniging

* = verplicht