Website

De website is een belangrijk medium voor onze vereniging. Zo kunnen we door middel van het plaatsen van berichten een hoop mensen bereiken. Belangrijk dus voor de communicatie!

Uiteraard proberen we onze website zo up to date mogelijk te houden met vele berichten, dit kunnen we niet alleen. Hiervoor hebben we de hulp nodig van iedereen die betrokken is bij vv Steenwijk. Heb jij een nieuwsbericht wat je denkt dat geplaatst moet worden, of een wedstrijdverslag? Vul dan onderstaand contactformulier naar de webmaster.

Op en rond de velden worden er ook geregeld foto’s genomen van wedstrijden en/of activiteiten bij onze vereniging. Het kan zijn dat er een foto van u of uw kind geplaatst wordt op de website, Steenwijk app, Facebook of Twitter. Mocht u hier bezwaar tegen hebben, dan verzoeken we u contact op te nemen met de beheerder van de website.