Over het lidmaatschap

Fijn dat u heeft gekozen om deze pagina te openen. Dat betekent waarschijnlijk dat u interesse heeft om lid te worden van voetbalvereniging VV Steenwijk. Ook kan het zijn dat u wilt kijken of er voor uw zoon of dochter mogelijkheden zijn om bij ons te voetballen.

In beide gevallen kunnen wij u mededelen dat er binnen onze vereniging voor iedere leeftijd mogelijkheden zijn om te voetballen!

VV Steenwijk heeft in alle leeftijdscategorieën zowel jongens, meisjes, heren en dames voetbal.

Prestatie

De 1e teams willen goed presteren en op een zo hoog mogelijk niveau voetballen.  De trainingen zijn afgestemd op dit doel en er wordt via een plan naar toe gewerkt. Er wordt gebruik gemaakt van de VTON app. Het eerste elftal van de vereniging is recent overgestapt naar het zaterdag-voetbal met als doelstelling om z.s.m. naar de derde klasse of hoger terug te keren.

Recreatief

Sporten hoeft niet altijd prestatiegericht te gebeuren. Naast gezelligheid en vriendschap is Lekker fit worden dan wel blijven is voor veel sporters het doel. VV Steenwijk biedt hiervoor verschillende 7 X 7 mogelijkheden aan voor door de week en in het weekend zijn er 4-elftallen actief, zowel op de zaterdag als zondag.

Wij bieden ook woendagochtend 60 + (Walkingfootball) wandelvoetbal voor heren en dames aan.

Vereniging

Wij zijn een vereniging en vragen onze leden dan ook een bijdrage te leveren aan de vereniging anders dan alleen de contributie. Dat kan door helpen bij de training, hand- en spandiensten bij activiteiten, bardienst, etc. VV Steenwijk heeft een vrijwilligersbeleid, waarin leden/ouders van leden actief een bijdrage leveren aan de club. Het beleid is vastgelegd in een beleidsdocument.

Is uw interesse gewekt, schrijf dan nu in. Dat kan door u aan te melden via de online-pagina van de KNVB.

Twijfelt u nog? Kom dan kijken bij onze wedstrijden of doe een aantal proeftrainingen mee. De coördinator zal u graag helpen. Stuurt u hiervoor een e-mail: [email protected]

U kunt ook telefonisch contact met opnemen, bij voorkeur na 18.00 uur.

voor de jeugd: Jeroen Dingerdis - 0657043330
voor de senioren: Vincent Feijen - 0651595914