Afgelastingen

Gedurende de winterperiode is de kans aanwezig dat wedstrijden worden afgelast.

Er zijn twee soorten afgelastingen:
1. Een algehele afgelasting;
2. Een (gedeeltelijke) afgelasting door de consul;

1. Wordt gedaan door de KNVB en wordt (veelal vrijdagavond) bekendgemaakt.
De KNVB vermeldt de afgelasting op sportlink, voetbal.nl en teletekst.

2. (Gedeeltelijke) afgelasting door de consul.
Als de wedstrijden bij vv Steenwijk zijn afgelast dan worden deze door het wedstrijdsecretariaat in Sportlink Club ingevoerd en onderstaand te raadplegen!

Omstreeks 8.00 uur worden de velden gekeurd. Als de velden zijn afgelast wordt dit zsm op de website gepubliceerd en in sportlink ingevoerd.

Contact

Indien sprake is van een gedeeltelijke afgelasting, worden leiders van de teams die niet hoeven te spelen z.s.m. via een whatsapp bericht geinformeerd.

Het wedstrijdsecretariaat is op wedstrijddagen bemand, zodat bij twijfel ook zelf gebeld kan worden:

Wedstrijdcoördinator: Eddy Bosman T: 06-55183277

Als de tegenstander de wedstrijd(en) heeft afgelast, dan hoort de tegenstander dit (ook) in te vullen in Sportlink Club.

Wil je de laatste afgelastingen van jouw team via SMS ontvangen?
Je krijgt maximaal 5 berichten per week. Één bericht kost 0,25 euro. Je kunt je altijd weer afmelden door ZET AFGELASTING UIT te sms'en.
Wil je de laatste afgelastingen van jouw team via e-mail ontvangen?
Je kunt je op ieder moment weer afmelden door op de afmelding-link te klikken vanuit een verzonden e-mail notificatie.

Datum Wedstrijd Status Reden
Geen afgelastingen