Koop nu je halve seizoenskaart van SC Heerenveen tegen een topprijs en help de club!

14 december 2023 9:15

Als sportief partner van SC Heerenveen krijgen leden van VV Steenwijk de mogelijkheid om een halve seizoenskaart voor SC Heerenveen te kopen tegen een topprijs!

Al vanaf €132 heb je een halve seizoenskaart, waarvan €5,- naar VV Steenwijk gaat. Dat is nog niet alles: alle topploegen komen nog naar Heerenveen in de tweede helft van het seizoen. Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en FC Twente, maar ook PEC en Go Ahead staan nog op de kalender.

> Koop nu je halve seizoenskaart via deze link
> Doneer hier de €5,- aan VV Steenwijk

HalveSeizoenkaart_1080x1350.jpeg