Geweldige avond voor onze meisjes bij PEC Zwolle.

12 maart 2017 10:45

Op 11 maart jl. zijn de meiden van VV Steenwijk uitgenodigd door PEC Zwolle om in de line-up mee te lopen (MO13) en om rond het veld de ballen te rapen (MO15). Het ging om een bekerwedstrijd tegen landskampioen FC Twente.

Met een groep van ongeveer 55 personen trokken we richting Zwolle. Hier kregen de ballenmeisjes een korte instructie en de line-up meiden gingen zich verkleden. En toen was het zover. Voor de wedstrijd liepen onze meiden hand-in-hand met de speelsters van PEC Zwolle en FC Twente het veld op. Only 2 Minutes of fame!!!!
Maar fantastisch leuk.
De wedstrijd was verrassend spannend, met een rode + gele kaart aan de zijde van FC Twente, mooie reddingen van de keepster Nadja Olthuis en hier en daar een beetje mazzel aan de kant van PEC met als resultaat, winst voor PEC met 3-2.
Na de wedstrijd werden er door de PEC meiden handtekeningen uitgedeeld. Volgens de PEC organisatie brachten wij geluk, dus we zien de volgende uitnodiging wel weer verschijnen.