Davy Kuurman weer terug bij VV Steenwijk!

18 juni 2017 11:00

Heel mooi dat Davy Kuurman weer terug is bij onze club. Als 4-jarig mannetje is hij begonnen bij de Roodwitten bij de pamper-boys met als trainer klaas Busscher en zijn vader Ger als begeleider.
Super jaren gehad bij vvSteenwijk.

Na 1 jaar voetballen bij MSC ( de club van zijn vader) weer terug bij vvSteenwijk.
Bij d 'Olde Veste vervolgde hij zijn voetballoopbaan. Daar voetbalde hij in de 3e divisie.
Het laatste jaar scoorde hij maar liefst 19 doelpunten, waarvan een aantal  met het hoofd. Hard leren en moeten knokken voor een basisplaats.  Dat is gelukt.
Momenteel zit Davy in het 2e jaar van zijn CIOS-opleiding en heeft al diploma's voor pupillen-en juniorentrainer op zak. Na het CIOS wil hij verder met fysiotherapie.

Dit jaar keert hij terug op het oude nest waar zijn vader zeker erg trots op zou zijn.
Toch was teruggaan naar vvSteenwijk een moeilijke keuze, want hij had het bij onze buren erg naar zijn zin.
Maar Davy heeft nog de ambitie om zo hoog mogelijk te voetballen. En wat is het leuk om te voetballen met zijn vroegere trainer Klaas Busscher. Daar kijkt hij erg naar uit.
Samen proberen met vvSteenwijk weer de weg naar boven te vinden.
Het voelt voor hem goed om terug te komen en dat geldt ook voor zijn moeder Tineke.

Davy, welkom terug en veel succes en plezier het komend seizoen bij onze club!