Samenwerking jeugdteams d'' Olde Veste 54 en vvSteenwijk.

17 augustus 2017 12:45

d'Olde Veste'54 en VV Steenwijk gaan samenwerken. Twee jeugdteams beginnen het nieuwe seizoen als combinatie-elftal.

In de afgelopen maanden zijn beide voetbalclubs diverse keren met elkaar in gesprek gegaan. Met steeds hetzelfde resultaat: veel enthousiasme en vertrouwen aan beide kanten. Dat heeft uiteindelijk geresulteerd in een samenwerking in de jeugdopleiding.

Twee jeugdteams zullen dit seizoen als combinatie-elftal door het leven gaan: in de O15- en O19-categorie. Omdat beide clubs niet voldoende spelers ter beschikking hebben voor een eigen team, is besloten om met elkaar in zee te gaan. De elftallen gaan komend seizoen zodoende door het leven als ST Steenwijk/Olde Veste JO15-2G en ST Olde Veste/Steenwijk JO19-2.

We hopen dat deze oplossing een eerste stap is naar een verdere samenwerking in de toekomst.