Greveling Adviesgroep sponsort VV Steenwijk

9 oktober 2017 16:00

De sponsorcommissie en de werkgroep communicatie zijn blij met de sponsoring van Herman Greveling.

In zijn blad Rond de Toren krijgen we 8 maal een bijzondere kans om onze mooie voetbalvereniging te promoten en te vertellen wat er allemaal speelt bij de oudste club van Steenwijk. Tevens zetten we onze overige grote sponsoren in the picture. Als dank hebben we een XXL doek opgehangen!

Greveling Adviesgroep staat voor persoonlijk advies op het gebeid van makelaardij, hypotheken en verzekeringen. Vanuit hun kantoor in het centrum van Steenwijk zijn zij actief in de kop van Overijssel en Zuid-west Drenthe.

www.greveling-adviesgroep.nl