Nieuwjaarsreceptie

7 januari 2018 14:15

Volle kantine tijdens nieuwjaarsreceptie

Het was gisteravond gezellig druk in de kantine tijdens de Nieuwjaarsreceptie, veel rood/witters hadden de moeite genomen om elkaar een mooi 2018 toe te wensen.

In verband met vakantie van de voorzitter en ziekte van de vice voorzitter werd de nieuwjaarsspeech door Wibo Brandsma uitgesproken. In zijn speech stond hij stil bij het overlijden van 2 clubleden in het afgelopen jaar, namelijk Bart Goudriaan en Bert Smit en kondigde hij aan dat de club voornemens is het contract van Peter Pot te verlengen. Na de korte speech werden de kledingsponsoren nog even extra in het zonnetje gezet. Zij ontvingen allen in ingelijst shirt en waren hier uitermate content mee.

Afsluitend werd er met elkaar getoast op 2018.