Statiegeld Flessen Spaaractie gestart!

29 januari 2018 10:15

Op zondagmiddag 28 januari is het startschot gegeven voor de Statiegeld Flessen Spaaractie.

Met deze actie hoopt de organisatie van deze actie een leuk bedrag bij elkaar te sparen om nieuwe trainingsshirts voor de jeugd aan te kunnen schaffen.
Op iedere wedstrijddag en trainingsavond staan de containers klaar om gevuld te worden met kunststof statiegeldflessen. Organisator Teun Molenkamp meldt: "Het mooie van deze actie is dat het de leden weinig moeite kost om met deze actie een leuk bedrag bijeen te sparen. Neem iedere keer dat je ons sportpark bezoekt 1 of meerdere lege flessen mee, en de actie wordt al een groot succes."
Onze trouwe Roodwit-supporter Ramon Muis gaf vandaag alvast het goede voorbeeld. Namens de organisatie was Petty Schoemaker aanwezig bij de eerste fles die Ramon in de daarvoor bestemde container deponeert.
De organisatoren Teun Molenkamp en Petty Schoemaker wensen iedereen veel succes met sparen van de flessen.