Goede start lege statiegeld-flessenactie

20 februari 2018 10:15

Beste leden van VV Steenwijk

Wij zijn 29 januari 2018 gestart met de lege statiegeld-flessen-actie, met als doel zoveel mogelijk lege statiegeld flessen te verzamelen.

Afgelopen week hebben jullie er voor gezorgd dat de eerste lege statiegeld-flessen-zak vol is. Dat betekent dat jullie de eerste 60 euro hebben opgehaald voor deze actie.

Het doel van deze actie is nog steeds om voor het einde van het voetbal seizoen, voor het nieuwe voetbalseizoen (2018/2019) voor alle spelende leden een training shirt en /of jack te kunnen kopen.

Hiervoor hebben wij natuurlijk nog veel meer lege statiegeld flessen nodig.

Wij willen dan aan iedereen van de minikids tot aan speler van het eerste elftal, van trainer tot aan leden van het bestuur vragen om zoveel mogelijk lege statiegeld flessen in te verzamelen voor deze actie. “ Wij moeten het tenslotte met z`n allen doen”.

Als het mogelijk is willen jullie dan tijdens de training en bij een thuiswedstrijd minstens een lege fles deponeren in de lege statiegeldflessen zak.

Alvast bedankt voor jullie inzet voor deze actie.

Groet Teun & Petty