Mededeling inleveren kleding!

8 juni 2016 17:15

Spelers/speelsters die elders willen gaan spelen moet voor 15 juni hun in bruikleen gegeven kleding, tassen en ballen ingeleverd hebben, anders worden zij niet vrijgegeven! Voor alle andere leden is de bedoeling dat dit voor 30 juni (het eind van dit seizoen) is gebeurd. De kleding wordt namelijk het komend seizoen weer aan de spelers/speelsters van de nieuwe elftallen uitgereikt.

Op gezette tijden kon men dit inleveren op de club maar vanaf nu moet hiervoor contact opgenomen worden met Patricia Muis (mobiel: 0681131448) voor een afspraak waar en wanneer.

Let wel: voor zoekgeraakte en kapotte kleding zal een vergoeding aan de VV Steenwijk betaald moeten worden. Is er helemaal niets ingeleverd, dan moeten we helaas de betreffende speler het nieuwe seizoen uitsluiten van trainen en spelen. Ook zullen er dan passende maatregelen genomen worden om de verschuldigde vergoeding op betrokkene te verhalen.