In Memoriam, erelid Arnold Timmerman ( 87 jaar)

15 maart 2018 15:15

" De naam is Timmerman, Arnold Timmerman, en wie bent u? "

Met deze vraag stapte Arnold vaak binnen. De vraag was gericht aan zowel bekenden als onbekenden, wat vaak leidde tot grote hilariteit.

Arnold overleed gisteren op 87-jarige leeftijd. Zijn gezondheid ging de laatste tijd zienderogen achteruit.

" Roodwit is een deel van mijn leven ", zei hij regelmatig. Nog steeds kwam hij enkele ochtenden per week koffie drinken op het sportpark. Ook voor  het opruimen en afwassen draaide hij zijn hand niet om.

Gespreksonderwerp was vaak de wedstrijd van het 1e. Hij bezocht nog regelmatig de wedstrijden van het 1e, zowel thuis als uit.

Arnold heeft bij onze club veel functies gehad: bestuurslid, jeugd-en elftalleider en verzorger. Als er bij uitwedstrijden geen bestuurslid aanwezig kon zijn, nam hij de honneurs waar. Hij was een trouw supporter.

Ook was hij actief bij diverse acties, PR en sponsoring. Hij heeft zich enorm ingezet voor ons clubblad " De Roodwitter ".

Als Sinterklaas bezorgde hij onze jongste leden een prachtige middag.

Naast het voetbal is hij actief geweest bij de SLOS, als verslaggever en hij was betrokken bij de oprichting van een dansvereniging.

Met Arnold verliezen wij een echte Roodwitter, die onze club steunde in goede en in slechte tijden. Hij had een duidelijk eigen mening en heel veel humor.

Arnold Timmerman, een markante persoonlijkheid!

We blijven hem in onze herinnering koesteren!