Inleveren clubkleding

30 mei 2018 20:30

Beste ouder, verzorger, leider en trainer,
Het voetbalseizoen is weer ten einde. Aankomende weken voetballen de kinderen nog op trainingen en toernooien en daarna komt de vakantie dichtbij.
Maar voordat we met vakantie gaan moet de clubkleding gewassen ingeleverd worden. Voor de kinderen betreft het de trainingspakken. En voor de trainers en leiders ook de overige spullen zoals sleutels, jassen, shirts en watertas met bidons.
Het inleveren kan op de volgende (toernooi)dagen in de kantine van vv Steenwijk:

- Zaterdag 2 juni, van 9:00 tot 12:00 uur
- Zaterdag 9 juni, van 9:00 tot 12:00 uur
- Zaterdag 23 juni, van 9:00 tot 12:00 uur

Namens vv Steenwijk alvast dank voor jullie medewerking en we hopen jullie begin van het nieuwe seizoen weer te zien!

Met een sportieve groet,

Patricia Muis