Vriendinnendag vv Steenwijk groot succes! Mandemoltvproducties was erbij.

20 juni 2018 9:15

Een mooi verslag op de Steenwijkercourant :

Steenwijk - Wat hebben 30 appels, 25 bananen, 20 rode en 20 witte ballonnen, 70 bakjes patat, 35 liter limonade, 65 waterijsjes, 10 virtual realitybrillen, 80 meter vlaggetjes, 30 voetballen, een Oranje experience bus en 65 goodiebags met elkaar te maken?

Het zijn de ingrediënten waarmee vv Steenwijk afgelopen vrijdag een vrolijke en actieve vriendinnendag organiseerde. Het doel van de dag was nog meer meiden enthousiast te maken voor de voetbalsport. Iris en Shannon spelen al jaren bij vv Steenwijk en vertellen enthousiast dat je bij hun club niet alleen goed leert voetballen, maar dat het vooral ook een heel gezellige club is. Waar naast de trainingen en wedstrijden veel leuke activiteiten worden georganiseerd zoals teamuitjes en een voetbalkamp.

De 30 meiden die zich voor deze vriendinnenmiddag hadden opgegeven vermaakten zich prima met alle spellen die op het voetbalveld konden worden gedaan. De trainers van VV Steenwijk en de meiden die al bij VV Steenwijk voetballen, begeleidden dit vrolijk en vol enthousiasme.

In de Oranje Experience bus konden de meiden met een virtual reality bril op meekijken bij de speelsters van het Nederlandse vrouwenteam en virtueel meespelen in een wedstrijd van het EK dat ze wonnen. Maar de sportieve meiden spelen liever in real life met een voetbal. Snel het veld dus weer op om mee te doen aan een toernooitje of een dribbelwedstrijdje. Aan het eind van de middag weet Roxanne (8 jaar) het zeker: zij gaat na de zomer ook op voetbal!

Deze middag is vastgelegd door Mande Mol.

Deze video is ook zichtbaar op zijn Facebook pagina: https://www.facebook.com/mandemoltvproducties/

Een verslag met foto's volgt.