Bootcamp!

23 augustus 2016 10:15

Vrijdagavond 2 september organiseert VV Steenwijk voor de voetbaljeugd vanaf de D-teams (MO en JO13) t/m de A-teams (MO en JO19) een Bootcamp bij sportclub survival in Havelte. Teaminzet, survival en kennismaking zijn belangrijke elementen tijdens de Bootcamp. Om die reden is het belangrijk dat alle teams aanwezig zijn.

Tijdstip en hulpvraag

We verzamelen tussen 18:00u en 18:15u bij vv Steenwijk. Zowel voor de heenreis als voor de terugreis zoeken we nog een aantal ouders die willen rijden. Helaas kunnen de ouders, die brengen en halen (behalve trainers en leiders) niet blijven in verband met de beperkte ruimte op de locatie. Alleen de trainers en leiders blijven. Om circa 21:00u is de Bootcamp afgelopen.

Kosten

De club betaalt de kosten van deze activiteit en er wordt gezorgd voor drinken. Als het erg warm is, kan het handig zijn om daarnaast een bidon water mee te nemen.

Kleding

Iedereen wordt in sportieve kleding verwacht, bijvoorbeeld trainingspak (niet van VV Steenwijk) en gympen.

Aanmelden:

Aanmelden voor de Bootcamp of het rijden kan door te reageren op dit bericht of een App te sturen naar je leider of trainer.

Graag hopen we je te zien op vrijdagavond 2 september in Havelte!

Groetjes namens het Bootcamp-team,

Mary Boelsma en Harold Holtkamp