VV Steenwijk doet mee met de RABOBANK Coöperatie weken!

29 oktober 2018 14:30

Walking football Steenwijkerland door VV Steenwijk is goedgekeurd voor de Rabobank
Coöperatie weken! VV Steenwijk is druk bezig met de organisatie van de eerste Kick Off !

Van woensdag 1 november tot en met woensdag 15 november brengen leden van Rabobank Meppel - Staphorst - Steenwijkerland hun stem uit op de initiatieven die hun buurt versterken. Zij ontvangen per mail of post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan ze maximaal twee stemmen op hetzelfde initiatief mogen uitbrengen. Hoe meer stemmen op je initiatief worden uitgebracht, des te meer geld je ontvangt!

Wil jij ook samen met VV Steenwijk een verschil maken in het leven van ouderen door samen te voetballen? Steun onze vereniging, stem voor VV Steenwijk en zeg het uiteraard voort.

Op de website vindt u meer informatie over de Rabobank Coöperatie Weken :

Wil je meer informatie, wil je meehelpen organiseren, deelnemen, vul direct ons contactformulier in.

Lees meer over:
clubkas cooperatieweken rabobank vv steenwijk walking football