Nieuws over vrijwilligerswerk bij onze vereniging

6 maart 2019 17:00

Beste allemaal,
We zijn inmiddels halverwege het seizoen, en we merken dat steeds meer mensen de weg weten te vinden naar het aanmelden voor vrijwilligerswerk en het indienen van de gemaakte uren. Daar zijn wij heel erg blij mee!!

Er zijn echter leden/ouders van leden, die dit nog niet gedaan hebben. Let op dat u dit op tijd doet. Wij verwachten van elk seniorlid 12 uren zelfwerkzaamheid. Voor leden die jonger zijn, verwachten we dat ouders (bij meerdere kinderen hoeft maar een keer 12 uren) deze uren gaan maken. Een aantal jeugdleden maakt de uren al zelf, wat natuurlijk geen probleem is.

Tip:
Voor de mensen die nog niets ingevuld hebben misschien een idee om je aan te melden voor NL Doet op 16 maart.

Aanmelden doe je via de site:
Kies in het menu voor “vrijwilligers” en daarna de optie “zelfwerkzaamheid”.

Uren inleveren doe je ook via de site:
Kies in het menu voor “vrijwilligers” en daarna de optie “uren inleveren”.

Mocht je het lastig vinden of heb je vragen, stel ze gerust.
We staan graag voor je klaar om je te helpen.

Een sportieve groet,
Angela van Olphen