Drietal nieuwe Technisch Jeugdcoördinatoren vv Steenwijk

27 april 2019 17:00

Met ingang van het seizoen 2019-2020 nemen Jeroen Dingerdis, Arno Kallenkoot en Matthijs de Lange de taken van technisch jeugdcoördinator over van Sander Jonkers. Jeroen gaat zich richten op de algemene taken, Arno pakt de onderbouw op (O8 t/m O12) en Matthijs gaat zich bezig houden met de bovenbouw (O13 t/m O17). Alle drie zijn geen onbekenden bij vv Steenwijk, zo trainen zij al meerdere jaren de jeugd van vv Steenwijk en/of hebben een voetbalverleden bij de club.
Met de aanstelling van Jeroen, Arno en Mathijs zijn wij ervan overtuigd de juiste combinatie te hebben die de jeugd van vv Steenwijk zal voorzien van nieuwe impulsen en ontwikkelingen om verder te kunnen groeien als club. Zij willen graag het ingezette jeugdvoetbalplan van Rood-Wit naar een hoger niveau brengen. Hierbij zal de VTON-voetbalmethode een rode draad zijn in de opleiding.
Hun missie voor de komende jaren: ‘Plezier in het (leren) voetballen waarbij een positief clubgevoel belangrijk is, alsmede een plek creëren waar jeugdvoetbal beleefd wordt in een duidelijke, maar open structuur’. Er zal tevens aandacht zijn voor het sociale en pedagogische deel binnen onze verenging.
Wij wensen Jeroen, Arno en Mathijs dan ook alle succes toe.