Rene Verlaat nieuwe verzorger VV Steenwijk

18 september 2019 18:45

Wij zijn blij te kunnen melden dat Rene Verlaat bereid is gevonden om komend seizoen de rol van verzorger op zich te nemen. Rene ondersteunt al vele jaren onze verzorgers vanuit zijn achtergrond als fysio- en manueeltherapeut.

Rene heeft dus veel medische kennis en ervaring waar wij als VV Steenwijk bijzonder blij mee zijn. Het is van belang onze speelsters/spelers fit en gezond te houden.

Aangezien Rene op zondagochtend bij onze reserves voetbalt, zijn we nog opzoek naar de invulling op wedstrijddagen van onze eerste selectie. Wij hopen deze ondersteuning spoedig te vinden.

Wij zijn dankbaar dat Rene zijn kennis en ervaring ook opnieuw wil inzetten voor de vereniging en wij wensen hem veel succes!
Vincent Feijen