MO15-1 kampioen. Geweldig gedaan!

1 december 2019 20:15

Begin van het voetbalseizoen ging de meidensamenwerking vv Steenwijk/ Olde Veste van start. Sindsdien trainen de leeftijdscategorieën samen en worden er in goed overleg spelers uitgewisseld.
Vandaag was het eerste resultaat een feit: het kampioenschap van de MO15-1 met natuurlijk ook weer een aantal speelsters van de MO15-2. Alle meidenteams in de samenwerking staan er supergoed voor en eindigen hoog, of ze nu kampioen worden of niet. Het is leuk om te zien hoe de samenwerking haar vruchten afwerpt!
De wedstrijd van de MO15-1 verliep vanaf het begin goed. Het eerste doelpunt viel al binnen 5 minuten en daarna volgde voor de rust nog een doelpunt. Toen was het na de rust de beurt aan ST Steenwijkerwold/Willemsoord om een punt te zetten. Het schoot de scheidsrechter in het been, dus er werd snel een andere scheidsrechter geregeld. Mooi die flexibiliteit langs de kant! En door... nog een doelpunt en toen was het kampioenschap een feit met nog 1 wedstrijd te gaan! Een ouder had een prachtig spandoek laten maken dat we voor alle meidenteams kunnen gebruiken. Top! Bloemen van de besturen en de meiden ontvingen nog chocoladeletters van onze enthousiaste sponsor Albert Heijn Van Etten, lekkerrrr! En toen maakte een aantal meiden zich alweer op voor nog een wedstrijd, samen met de MO15-2. Jammer dat de kampioenswedstrijd van de MO17-2 werd afgezegd, maar de MO17-1 won ook een belangrijke wedstrijd! En MO15-2 speelde gelijk spel tegen hun belangrijkste tegenstander. Wordt vervolgd!