Nieuwe sponsor voor het 4e elftal

19 september 2016 15:45

Ons 4e elftal is de komende 3 jaar met BROUWERTUK.NL verzekerd van een trouwe sponsor. Al sinds jaar en dag is Brouwer totaal installateur van de technische faciliteiten op onze club en in die hoedanigheid ook al jaren bordsponsor.

Door verwering van het oude bord kwam de sponsorcommissie in gesprek met Brouwer en die was wel “in” voor elftalsponsoring. Snel daarna was het 4e elftal in een nieuw tenue gestoken met de BLAUW GELE opdruk van Brouwertuk.nl

De kleurcombinatie zal nog wel vaker besproken gaan worden dit seizoen maar de spelers en de club zijn er erg blij mee!

Joop en Kees Brouwer geven leiding aan 22 medewerkers en kennen dus het belang van teamwork. “we zijn voornamelijk werkzaam in de gemeente Steenwijkerland. Goede samenwerking, heldere afspraken, flexibiliteit en vlot handelen is onze kracht, eigenlijk zoals bij een voetbalteam” aldus Joop Brouwer. “Met onze kennis en techniek hebben we bij VV Steenwijk een heel team installateurs aangestuurd om de kleedkamers en veldverlichting milieubewuster en duurzamer te laten functioneren. Hierdoor zijn de kosten van de club sterk gedaald.”

Kees Brouwer stelt; ”Wij ondersteunen diverse activiteiten/evenementen door sponsoring. Met elkaar een maatschappelijk belang en commitment onderhouden is voor ons belangrijk. VV Steenwijk is om die reden voor ons een leuke club om te sponsoren. Bovendien denken we met de sponsoring van het 4e elftal een groep gezellige mannen te steunen”.

Dat het 4e een gezellige groep is blijkt wel uit de wekelijkse verslagen op de website en facebook pagina van onze club. En grap en grol ten koste van iemand in het team is geen probleem en wordt door iedereen geaccepteerd.

Bent u benieuwd naar de samenwerking tussen brouwertuk.nl en het 4e elftal? Volg ze dan op de website en facebook. Klik hier voor brouwertuk.nl en hun facebook