Beterschap Stan!

26 september 2016 19:15

Vandaag is onze eerste elftalspeler Stan Groenink succesvol geopereerd in het Isala ziekenhuis te Zwolle.

Stan had al een langere periode last van zijn rug waardoor hij niet in actie kon komen met voetballen. Helaas werd de pijn ook steeds heviger waardoor hij ook al een aantal keren in het ziekenhuis had gelegen. Na een uitgebreid onderzoek is er een 'goedaardig' gezwel in zijn rug gevonden die op een zeer vervelende plek zat tussen de zenuwen.

Vanochtend is Stan succesvol geopereerd aan deze risicovolle operatie. Uiteraard zijn we hier met z'n allen enorm blij mee!

Omdat Stan nog een week in het ziekenhuis moet blijven, lijkt het ons leuk om de leden te vragen een kaartje te sturen. Dit zal Stan vast goed doen tijdens zijn herstel!

Het adres is:

Isala
Hoofdgebouw (V)
t.a.v. Stan Groenink
Afdeling V 2.5 (kamer 037)
Postbus 10400?
8000 GK Zwolle?

Alvast bedankt en hopelijk hangt zijn kamer straks vol met oppeppende kaartjes!

Stan ook via deze weg heel veel beterschap gewenst en we hopen je weer snel in goede gezondheid op onze mooie club te zien!