Koop nu je VV Steenwijk mondkapjes en steun je club!

2 november 2020 9:45

Maak van de nood een deugd én steun je favoriete club. Bestel nu je VV Steenwijk mondkapje!

De zwarte variant is €4,- en is iets kleiner qua formaat, daardoor ideaal voor bijv. kinderen en vrouwen. Maar er helemaal uitspringen doe je natuurlijk met de rood-witte* versie van €7,-. (Of €10,- voor een combi-deal) Welke kies jij?

Bestel nu per WhatsApp bij Sandra Vos via 06-53793100. Betalen kan via een betaalverzoek of contant.

Wees er snel bij, de verkoop gaat hard! OP=OP

* Op de afbeelding staat het mondkapje afgebeeld met een zware band, deze is in werkelijkheid wit.

WhatsApp_Image_2020-10-30_at_19.01.06.jpeg