VV Steenwijk organiseert voor de tweede keer een sponsorboekjes actie!

16 november 2020 13:30

Dit jaar organiseert VV Steenwijk voor de tweede keer in successie de zogenaamde sponsorboekjes actie. Ook dit jaar staat het boekje weer boordevol kortingsbonnen die bij 28 van onze sponsoren te verzilveren zijn.

Het boekje is een kleine investering van €5,-, maar levert je dus een heleboel korting op bij een van deze 28 sponsoren:

vvsteenwijk-facebook-2.png

Doordat onze kantine helaas nog steeds gesloten is willen wij op deze manier extra inkomsten genereren en creëren wij daarmee een win-win-win-situatie. Voordeel voor jou, extra inkomsten voor de sponsoren én voor de club.

Echter door COVID-19 zijn wij genoodzaakt de verkoop anders aan te pakken dan vorig jaar. Geen verkoop in de kantine meer, maar je kunt nog steeds bij al onze spelende leden terecht voor het boekje. Betalingen via je mobiel is nu ook mogelijk, via QR-code op een speciale flyer. Het is daarnaast ook mogelijk om de boekjes in onze webshop aan te schaffen.

Waar vorig jaar alleen onze senioren en oudste junioren het boekje hebben verkocht, nemen dit jaar ook de junioren en pupillen deel aan de actie, waar zij een leuke beloning voor krijgen:

• Pupillen: de 3 leden die de meeste boekjes verkopen krijgen een leuke prijs uit het (merchandise) assortiment van vv Steenwijk
  • Junioren: zij krijgen een (extra) bijdrage voor een zelf te organiseren team event. Dit kan zowel gedurende als aan het einde van het seizoen

Hiervoor kun je betalen via de QR-code of de speciale actielink die zij voor jou beschikbaar stellen. Daarmee kunnen we goed de resultaten bijhouden.

Hierbij een overzicht van de kortingen in het boekje:

WhatsApp_Image_2020-11-16_at_13.57.00.jpeg

WhatsApp_Image_2020-11-16_at_13.57.01.jpeg