Anne van der Meulen-tribune onthuld. Een prachtig eerbetoon!

1 september 2021 18:45

Op woensdagavond 8 september werd de ' Anne van der Meulen-tribune '
onthuld . Een fraai en welverdiend eerbetoon aan een echte Roodwitter.

De foto's zijn van Sieb van der Laan!

AvdM1.jpgIn het bijzijn van de familie van Anne werd een bord onthuld , dat aangeboden wordt door onze supportersvereniging. Anne was, naast erelid, bestuurslid, jeugdtrainer en terreinverzorger, een rasechte supporter, die bij zowel thuis-als uitwedstrijden merkbaar aanwezig was. Daarnaast stond hij altijd klaar om een ander te helpen.

Anne was een van de beste spelers die vv Steenwijk, Roodwit, gekend heeft. Hij maakte diverse kampioenschappen mee. Hoogtepunt was de promotie naar de hoofdklasse in 1978. Een jaar later speelde hij tegen Johan Cruijff, destijds speler van de Los Angeles Aztecs.                      De onthulling van het bord vondplaats voorafgaand aan de oefenwedstrijd vv Steenwijk 1 - sv Oosterwolde 1. ( 19.00u. ) Zoon Erik is trainer van Oosterwolde.

Na deze wedstrijd was er in de kantine een hapje en drankje voor een genodigden: familie, vrienden, bekenden en oud-spelers.

Onze tribune is de afgelopen weken voorzien van maar liefst 300 fraaie, rode stoeltjes. Bevestigd door onze vrijwilligers. Prachtig gedaan. Bedankt!

De " Anne van der Meulen-tribune ' wordt mogelijk gemaakt door steun van Hengst Workwear, Berto Bouw & Project en Colors@Home.
Hartelijk dank daarvoor!

Bedankt ook Bestuur vv Steenwijk, Supportersvereniging, Herrie en Linda de Vries, Andries Groenink en anderen.

HengstWorkwear.jpg               BertoBouwProjectN.jpg     download.jpg