Tribune-nieuws door Wilco Polinder

5 december 2021 10:45

❗Tribune-nieuws❗
Na mijn bezoek aan VV Steenwijk hebben ze niet stil gezeten op Sportpark de Nieuwe Gagels. Na een grondige opknapbeurt is de tribune nu voorzien van rode stoeltjes. Ook draagt het nu de naam van Anne van der Meulen, die naast speler ook bestuurslid en terreinverzorger was. Misschien is het meest unieke wel dat hij zelfs tegen Johan Cruijff heeft mogen spelen in het shirt van VV Steenwijk. Zoals op de foto's te zien is de tribune nu een schitterend eerbetoon geworden voor één van de beste spelers die VV Steenwijk heeft voortgebracht.
Voetbalvereniging Steenwijk
Plaats: Steenwijk, Overijssel
Opgericht: 21 augustus 1912
Sportpark de Nieuwe Gagels
Bouwjaar Anne van der Meulen-tribune: 1980
Capaciteit Anne van der Meulen-tribune: 305
Vijfde Klasse zaterdag (10e niveau)

Wilco Polinder heeft al 500 amateurclubs in Nederland bezocht. Clubs met een tribune. Hij is benieuwd naar het verhaal achter de tribune. Een bijzondere hobby! Hij schrijft erover op zijn Facebookpagina.