Kees de Jong stopt eind dit seizoen als trainer van vv Steenwijk 1

31 december 2021 11:30

Aan het einde van dit seizoen stopt Kees de Jong als trainer van vv Steenwijk 1, zijn contract wordt niet verlengd. Hierdoor komt er een einde aan een prettige samenwerking van 2,5 jaar, gedurende het seizoen 2019/2020 werd Kees namelijk aan de trainersstaf toegevoegd. Samen met Ronnie Venema leidde hij vanaf die tijd het team dat op de zondag in de derde klasse speelde. Helaas werden beide seizoen door Covid-19 niet uitgespeeld.

Nadat de club in seizoen 2021/2022 is overgestapt naar het zaterdagvoetbal bleef hij de club trouw en verliep de start van dit seizoen succesvol. Desondanks is besloten om het contract niet te verlengen. Reden is dat vv Steenwijk op zoek wil naar een trainer die de komende 2 – 3 jaar verder kan bouwen aan de ontwikkeling van het eerste elftal terwijl Kees nog maximaal 1 seizoen als hoofdtrainer beschikbaar wilde zijn.

Afsluitend willen wij Kees bedanken voor alles wat hij voor onze club in de afgelopen jaren gedaan heeft en de trainer en spelers veel succes wensen bij het resterende deel van het lopende seizoen.