Vrijwilligers vv Steenwijk en d' Olde Veste verspreiden Elfstedenboek AH van Etten.

8 januari 2022 14:30

Gisteren en vandaag hebben vrijwilligers en spelers van vv Steenwijk en VV Olde Veste voor AH van Etten het boek ‘IJzige strijd voor eeuwige roem’ in delen van Steenwijk huis aan huis bezorgd. Als dank voor hun inzet stond voor alle bezorgers na afloop een kop koffie, warme chocolademelk of een kop soep klaar. Een mooie vorm van samenwerking tussen sponsor en de voetbalverenigingen.
Maandag 10 januari start de spaaractie en ontvangt u bij elke € 10,- aan boodschappen een gratis zakje Elfsteden stickers die u in dit unieke album kunt plakken.