In Memoriam Farid Mojtahedi

2 februari 2022 12:45

Afgelopen weekend is na afnemende gezondheid Mohammad Mehdi Farid Mojtahedi overleden. In de jaren ' 90 een betrokken speler, trainer en bestuurder bij onze club.

Zo was hij als speler van vv Steenwijk 2 betrokken bij het kampioenschap van het noorden in de reserve klasse en stond hij van 1989 tot 1992 als trainer van het eerste elftal op het veld. Vanaf 1996 vond hij het tijd voor een andere rol en tot 2002 was hij voorzitter. Een voorzitter die zowel oog had voor de financiële als de sociale kant van de vereniging.

Woorden als positief, gastvrij en sportief kenmerken hem. Wij kijken dan ook met veel plezier terug op zijn tijd bij vv Steenwijk en willen langs deze weg de naaste familie veel sterkte wensen bij het verwerken van dit verlies.

Farid.jpg