Korting bij Nautic Blue met het programmaboekje

9 februari 2022 21:15

Bij de komende thuiswedstrijd van VV Steenwijk tegen VV Nagele is Nautic Blue Casual Men's & Woman's Wear de wedstrijdsponsor. Speciaal voor deze wedstrijd hebben zij een leuke kortingsactie opgezet!

Nautic Blue Casual Men’s & Women’s Wear aan de Wolpromenade 12 in Steenwijk is een kledingwinkel in de betere sports en leisure wear voor zowel mannen als vrouwen. Levert u het programmaboekje van deze week in bij Nautic Blue dan ontvangt u 10% sponsorkorting op uw aankoop, geldig t/m zondag 20 februari 2022.