Guido Broers nieuwe hoofdtrainer vv Steenwijk

16 februari 2022 22:30

Met ingang van het komend seizoen wordt Guido Broers uit Meppel hoofdtrainer van vv Steenwijk, momenteel is hij nog trainer van vv IJhorst. Met de aanstelling van Broers wordt er een stap gezet om verder te werken aan de ambitie van vv Steenwijk om in de komende jaren richting de 3e klasse te bewegen.

Guido Broers heeft veel voetbalervaring, zowel op het veld als in de zaal. Hij heeft achtereenvolgens gespeeld bij Alcides, MSC, vv Havelte en vv Beilen, bij alle verenigingen op het hoogste niveau. Nadien is hij overgestapt naar het zaalvoetbal en heeft hij 3 jaar op Eredivisie niveau gespeeld en zelfs 3 interlands voor het Nederlands Zaalvoetbalteam gespeeld.

Guido Broers is voor vv Steenwijk geen onbekende, hij heeft zijn stage voor zijn UEFA-B diploma namelijk bij onze club gelopen. Mede door deze stage heeft vv Steenwijk zich een beeld kunnen vormen van zijn trainerskwaliteiten. Zijn ervaring en gedrevenheid sluiten goed aan bij vv Steenwijk.

Wij wensen Guido heel veel succes.