Mooi eerbetoon van 7x7-team aan Ronald van Lingen

4 maart 2022 12:00

Afgelopen donderdagavond speelde Steenwijk 2 ( 7x7) uit tegen Ruinerwold.
Voorafgaand aan de wedstrijd werd er 1 minuut stilte gehouden als eerbetoon aan de onlangs overleden Ronald van Lingen. Wij speelden met rouwbanden.

Ruststand 5-2. Bij een 4-0 tussenstand zag Gerard de keeper ruim voor de goal staan. Van zeker 40 meter scoorde Gerard met een geweldig schot over de keeper de 4-1. Mark scoorde even later de 4-2 en leek het weer een wedstrijd te worden. Vlak voor rust scoorde Ruinerwold de 5-2.
Tweede helft 3-1 verloren, derhalve eindstand 8-3. Als je weet dat deze tegenstander voor twee weken geleden met 2-10 bij Steenwijkerwold had gewonnen, dan hebben we het nog niet zo slecht gedaan. Ook in de tweede helft scoorde Washantie (Gerard) op miraculeuze wijze. Een als voorzet bedoeld schot, waaide zo bij de tweede paal binnen

Dan nog even dit, bovenstaande foto's op verzoek naar de familie van Lingen gestuurd. Ze waren geroerd door het eerbetoon. Daarvoor hartelijk dank namens de familie van Lingen.