Twee keer winst en één keer verlies voor vv Steenwijk Old Stars, 1e competitieronde

26 oktober 2022 18:30

Gastheer vv Steenwijk Old Stars heeft in de eerste competitiewedstrijd twee keer gewonnen en een keer verloren.
In de eerste wedstrijd tegen Sport Vereent uit Oldeberkoop begint vv Steenwijk wat stroef. Toch boekt het team zestigplussers na twintig minuten speeltijd een duidelijke overwinning: 3-0. Daarbij maakte Frank Lewis een wonderschoon doelpunt met een hakje.

Vitesse ‘63 uit Koekange is de tweede tegenstander van vv Steenwijk. Tegen het stug verdedigende team hebben de rood-witten geen antwoord. De spelers kunnen de bal niet goed aan elkaar kwijt en het spelbeeld oogt statisch. Met twee goed uitgevoerde counters bepaalt Vitesse ‘63 de eindstand op 0-2.

In de derde wedstrijd is vv Steenwijk heer en meester. Van Zuidwolde wordt met maar liefst 6-1 gewonnen. Opvallend de 4 doelpunten van Jan Busscher. Helaas moest Frank uitvallen met een enkelblessure.
Naast bovengenoemde teams komen dinsdagmiddag ook nog FC Meppel, HZVV uit Hoogeveen, SC Dedemsvaart en IJVV uit IJsselmuiden in actie. De uitslagen volgen nog. De tweede competitieronde is op 15 november bij FC Meppel.
Stand:
Gesp. punten