Roman Bruinewoud (19) maakt overstap naar VV Steenwijk

4 juni 2023 15:00

VV Steenwijk is blij met de komst van Roman Bruinewoud. De 19-jarige centrale verdediger komt over van d'Olde Veste'54, waar hij met de JO19-1 in de vierde divisie speelde. Volgend seizoen zal Roman de stap naar de senioren maken, en dat gaat hij doen bij stadgenoot VV Steenwijk.

,,Ik heb VV Steenwijk altijd al een mooie club gevonden en voelde me er meteen welkom", zegt Roman. ,,Mijn opa's - Willem Bruinewoud en Ger Scheenstra - en ooms hebben hun wortels bij deze club liggen, daarom was de stap makkelijk te maken. Het plan van de nieuwe trainers past bovendien goed bij mijn ambities."

Wij wensen Roman heel veel plezier en sportieve successen toe bij onze club!