Wedstrijdcoördinatie

Het kan natuurlijk altijd een keer zo zijn dat een wedstrijd van je team niet door kan gaan? Indien dit nou een keer het geval is willen we jullie vragen met onderstaande betreffende contactpersoon contact op te nemen. Deze zal dan in overleg met de andere vereniging de wedstrijd proberen te verplaatsen! Let op, doe dit wel tijdig en niet op het laatste moment!

Wedstrijdcoördinatie (
[email protected])
Zaterdag coördinator                                                   Eddy Bosman                     06-55183277
Zondag   coördinator                                                   Johan Hes                           06-44518495