Vacatures vv Steenwijk

(Hoofd)trainer

21-12-2023

Trainer JO17-1

VV Steenwijk, is per direct op zoek naar een ambitieuze en enthousiaste jeugdtrainer.

V.V. Steenwijk werkt met een gestructureerde jeugdopleiding. Waarbij de ontwikkeling en het plezier het uitgangspunt is voor alle jeugdspelers. Onder leiding van de Technische Commissie bestaande uit  een hoofdjeugdopleiding en technische jeugdcoördinatoren, wordt ondersteuning en begeleiding geboden aan de jeugdtrainer om zijn of haar rol als trainer/coach optimaal te kunnen ( laten ) verlopen.

Taken en verantwoordelijkheden van de JO17 trainer zijn:
  • leiding geven samen met de overige stafleden van deze groep spelers.
  • verantwoordelijkheid voor het tijdig samenstellen van het elftal voor de wedstrijden.
  • verzorgen van trainingen* van het JO17 elftal en het coachen van dit team tijdens wedstrijden.
  • aanbieden van gevarieerde en uitdagende oefenstof, toegespitst op speelstijl met als doel; doorontwikkeling van onze spelers.
  • een belangrijke rol spelen in de doorstroming van talentvolle jeugd naar de hoger spelende elftallen (overleg met jeugdcoördinator en technische commissie).
  • het elftal vertegenwoordigen en daarbij een ambassadeur zijn van VV Steenwijk.

Profiel van de kandidaat:
  • eigen voetbal ervaring, eventuele benodigde cursus is via de club te volgen.
  • ervaring met het trainen van jeugdteams is een pre
  • zorgen voor een duidelijke speelstijl en deze goed kunnen overbrengen aan het team.
  • inspireren en motiveren van (jonge) spelers en staf – spelvreugde is belangrijk!
  • makkelijk en effectief kunnen communiceren en openstaan voor dialoog met staf, spelers, jeugd coördinatoren en technische commissie.

VV Steenwijk biedt een fijne werkomgeving met mooie faciliteiten en een marktconforme vergoeding. Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Stuur dan voor 1 januari 2024 je reactie aan [email protected]

* maandag- en woensdagavond van 19.15 uur tot 20.45 uur.

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder